Software-supportcontract

maart 2018

Gebruikers van software hebben vaak behoefte aan onderhoud en ondersteuning. Dat kan lopen van telefonisch advies tot het ontwikkelen van maatwerk of het per direct oplossen van storingen en fouten. Met een supportcontract schept u duidelijkheid voor uw klant: wat zijn uw plichten als leverancier, maar ook wat zijn de grenzen daaraan....

Hoe kunnen anderen uw software doorverkopen?

januari 2018

Veel softwareleveranciers maken gebruik van tussenpersonen die de software distribueren naar de beoogde eindgebruikers. Deze tussenpersonen hebben dan toegang tot specifieke markten, kunnen waardevolle bundels of oplossingen leveren waar de software dan deel van is, of beschikken over meer marketingmogelijkheden dan de leverancier. Dit biedt voor beide partijen dus extra kansen....

Toegang tot uw API, wat zijn de voorwaarden?

januari 2018

Met een application programming interface of API kunnen anderen op een gestructureerde manier toegang krijgen tot de functionaliteit(en) van uw webdienst. Zo kan data worden opgevraagd uit een database, of functies worden uitgevoerd....